W trosce o zdrowie naszych Klientów jak i pracowników wprowadziliśmy następujące wewnętrzne procedury mające na celu ochronę i zabezpieczenie przed koronawirusem:
* wyłączyliśmy na czas trwania epidemii poczekalnię klientów, nie ma możliwości czekania na samochód,
* udostępniliśmy środek do dezynfekcji rąk przy wejściu do Biura Obsługi Klienta "BOK",
* w miarę możliwości prosimy o płatności kartą,
* wszystkie sprawy załatwiamy telefonicznie,
*w miarę możliwości przyjecie i odbiór pojazdu dokonujemy tylko z kierowcą,
* w aucie powinna być zachowana czystość
Dbamy również o samochody przekazywane do serwisu:
* przy przyjęciu do serwisu pojazd jest zabezpieczany foliami izolacyjnymi w zakresie – kierownica, lewarek, dźwignia hamulca ręcznego, kluczyk oraz fotel kierowcy,
* wszyscy pracownicy Bosch Service Stencel stosują indywidualne środki ochrony.
Zgodnie z informacją prawną dotyczącą rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r., warsztaty mogą nadal pracować normalnie, a kierowcy i właściciele pojazdów mogą zlecać niezbędne naprawy samochodów.
Dodatkowe informacje u naszych doradców serwisowych w BOK.
Bosch Service Stencel wspiera społeczną inicjatywę #zostańwdomu